2014年1月2日星期四

黃國英分析嘉里物流

聽到黃國英分析嘉里物流,寫下來以作記存:

不會是絕世股王,雖然名是好Sexy,但生意不是Scrabble,不算可以擴展得好大的公司。因為他所做的比一般人所想的複雜,需要好多人手。本來做物流做倉儲、運輸,當係半收租就算。但香港受製於地理還境,不可能無限彭漲,所以佢地做深入D,幫你執下貨,運埋,你賣幾多野佢地又幫你補。最慘係每個客的互通點很小,即每一個新客都要研究一段時間,客雖說好忠心,好難跌。但要做到咁深入,咁LABOUR INTENSIVE,MARGIN一定唔會高。

佢200億生意大概賺8億左右,但100億係FORWARDING即代運︳但這部份只賺2億,即有6億來自物流運輸加深化做返黎。計埋倉儲收租都咁低MARGIN,證明收唔到好貴,但就好穩陣。但佢有個好重要概念: 收賺合併。因為佢有一個好好的軟技術。大陸其實係可能有機會做得深化,收貴少少既野。可以係慢慢GROWTH,OUTSIDE既CHANCE係被人收購。

沒有留言:

發佈留言